Barnvakt ch skolavslutning

haluu allihop!
Jaa just det. Igår var det skolavslutning, trots det hade vi skola idag. Flummigt eller hur? På avslutningen hade jag och Dele iallafall fina klänningar på oss. BIlder kommer men Adele har dom på sin kamera och hon har datorförbud så vi får vänta tills hon får tillbaka sin dator. Ni förstår det är nämligen hennes föräldrars hobby att ta hennes dator. Vad skulle dom annars göra? På skolavslutningen så fick iallafall vi pris båda pris. Dele fick pris i spqanska och engelska och jag i franska. JAg äör faktiskt väldigt nöjd med pris i franska. Det var mer än vad man kunde drömma óm för ett år sen när jag satt tyst med hörlurar på franska lektionerna och gjorde i princip ingenting. KAn ni tänka er från det till bästa franska elev i min årskurs? Jaa ni  kanske förstår varför jag är nöjd. Vi fick iallafall ett presentkort på akademibokhandeln på 50 kronor vilket jag och dele uppskattar  som dom bokmalar vi är. tror jag ska köpa förnuft och känsla av Jane Austen för pengarna. En annan grej´som var intressant på skolavslutning var att Jesper spelade och fan va bra han har blivit. Han är värsta grym. Efter skolavslutningen gick jag hem till Dele och hängdde där en stund.et var lalligt vi bakade en choklad  och kol kaka den blev sådär. Vi brände kolan och hade choklad delan i för kort stund. Är vi inte bäst? Vi hade bestämmt att öäta middag pöå Aqua med våra förääldrar som en avslutning det var jättemysigt. Jag vet inte riktigt vad föräldrarna tyckte men vi hade kuul. Det var jag, dele, Chällis, Eira och PH. Vi fotade en hel del så bilderna kommer väl. 

Idag så var vi i skolan trots att vi hade skolavslutning igår. Wierd som sagt. Saknar SIgne massor. HOn är i Frankrike. Men hon kommer hem på söndag ige´n. Tuur ! Dt vart helt okej i skolan vi fick våra betyg. Mina va väl helt okej förutom en sak. G I ENGELSKA ! !! ! ! helt hemskt! Jag är så värdelös!

Bild                   MVG
Engelska         G

Franska           VG
hemkunskap  MVG
Idrott                  VG
Matte                 VG
Musik                VG
Kemi                 MVG
Fysik                 MVG
Bilogi                 MVG
Historia            MVG
Religion           MVG
Samhällskunskap  MVG
Geografi           MVG
Svenska           MVG
Teknik               MVG

Ja som sagt jag har lite att jobba med. Sen cyklade iallafall jag och Adele hem till mig men då insåg jag att vi var utelåsta. Ni ska få se vaad vi gjorde då...

Nu ska ja sitta barnvakt åt Sanna jag får 50 kronor i timmen. 5 timmar just nu är hon på sitt rum och leker så det är väl okej men om det monstret blir argt såå är det bäst att akta sig.

Jag sitter annars och löäser den sista gossip girl boken, du och ingen annan, de är sjukt bra. Läs gossip girls den är fantatiskt bra.

Lizaaa


Kommentarer
Postat av: johanna

Gud vad bra betyg du har :)

2009-06-11 @ 20:44:35
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Shit vad bra betyg :D

2009-06-14 @ 11:45:54
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag med!!!

2009-06-14 @ 15:47:22
URL: http://aout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0