Fäkttävling

Hej alla! Sitter i min säng och tar igen mig efter fäkttävlingen genom att äta toffifee. Jag lovar, bästa medecinkuren ever.
På tävlingen gick det jättebra! Först körde vi i en grupp där alla mötte alla, där kom jag fyra. Men sen skulle vi köra en utslagningsgrej, och då kom jag fyra eller femma beroende på hur man ser det.

Imorgon kommer Amanda! Det ska bli så himla kul! Hennes pappa ska släppa av henne vid slussen, där möter jag henne och sen ska vi åka hem till mig. Egentligen så tyckte varken mamma eller pappa att jag skulle få träffa henne men jag blev så arg så det gick i alla fall. Mina föräldrar är så himla jobbiga!

Nu borde jag egentligen städa, men men... 

Nu tog de slut. Äh, pappa får köpa fler *blink blink* 

Dele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0