första riktiga inlägg kommer ....

HÄR...

Hej!!
Ja det är lilla jag här och det här blir mitt första riktiga inlägg. Efter som jag inte har skrivit någonting så  Jag kollade just på våran blogg och det känns vääääldiiigt tomt (men gud hur stavas det? tomt eller tommt. Tomt tror jag fast det göööör ju tomt som ttomtmark också. Hmm hårdnöt att knäcka)  med inlägg från mig.   (( Såååå Delee jag har skärpt mig)) . Designen är lite messed up men det får vi fixa så snar´t som möjligt.  

Jag är en flummig tjej som älskar att läsa twilgiht, rida och vara med kompisar för det mesta. Jag har en ponny som heter GUllan, jag rider även på östermalms riskoka och älskar det. Den är jättebra. I lördags var jag iallafall på övernattning där och det var såå himlaa kul! Jag och min och Deles vän SIgne dygnade öså jag var så sjukt trött. Vi gick och satte hos på hennes ballkong och muppade oss hela dagen. Det var flum! Men tröttsamt´, vi hade citron i hårbotten för att se om det inte skulle fortsätta se råttfärgat ut men det gjorde det fast joo vänta jag fick lite slingor i hårbotten men det var bara det jag ville ha så det var bra. Sen hemma orkade jag inte ebns äöta middag utan gick och ölag mig strax innan 18.

dagen började iallafall vid sju med att mamma väckte mig fast jag hade sovmorgon fast jag hade sovnorgon. Det gjorde inget för jag somnade om dödstrött som jag var.  Vi iallafall varit på skansen  med skolanoch jag och Dele har shoppat. VI tog tåget vid nio och var på skansen när de öppnade. Jag hade med mig mammas usla kamera. Den är verklöigen dålig så ni får ha öv§erseende med de flesta bilderna jag tar. Jag tog bilder på en del av djuren och lite människor men dom blev verkligen inge bra. Dom får kanske komma senare. Har inte orkat föra över dom ännu. Vi hade iallafall en löjlig fråge tävlingen och vårt lag vann. Inte så konstigt med tanke på att jag skrev 4 sidor om älgar sen skrev vi rätt på allt annat. I mitt lag var det Olga, Oscar H, jag och Oscar L. Det var sådärjag ville verkligen gå runt med dele men nu fiock jag inte det. Hmm..  När vi var klara med fråge grejen gick jag,  Dele och oscar och kollade på renar. Dom är as konstiga.. Sen gick vi och åt kladdkaka med dom andra och flummade runt en stund.  Sen gick jag och Adele för att shoppa. De andra skulle till grönan där jag redan har varit i år så vi tyckte det var onödigt att åka. Då ringde iallafall Oscar och bara vi vann tävlingen. Det var faktiskt inte kul! fast dom vann äckligt sockervadd så det spelade ingen roll.

när vi shoppade kööpte jag ett par jättesnygga shorts och 2 par leggings på hm. Dele köpte en såå himla söt klänning från Monki och sen två tröjor från Hm. Bilder får ta och komma senare. Det var såå kul men nu måste jag verklöigen gå och duscha innan jag ska sova. Jag är faktiskt jättetrött fortfarnade. Just det Dele har dataförbud så hon kommer nog ninte skriva på ett tag

You know you love me

xoxo Liza xD

ps. Jag glömde sig att jag älskar Edward Cullen och Jackson  Rathbone och älskar gossip girl. Har precis börjat på sista boken Ds.

Kommentarer
Postat av: Lizaa

O.M.E.C= Oh my Edward Cullen tror jaa

2009-06-11 @ 23:00:52
URL: http://lizaochdele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0