Gonatt allihop! <3

DEele känns lite frånvarande men det var ju jag också i början så jag kanske inte ska säga nått hmm.. IMorrn aka jag och dele nog träffas och packa för en tre dagars vistelse på mitt landställe. Då kommer det nog bli helt tomt på bloggen  för där har vi inget internet men vårt nya mobila internet som vi beställde i torsdags kanske har kommit dåå det vet man inte. Idag satt sanna och kolla på sommarkrysset medan jag låg i samma soffa och läste breaking dawn och vet ni vad som händer? De har nån löjlig tävlingen som hette smartast på grönan när dom går runt och frågar lite random people random frågor och då hör jag en välbekant röst och tittar upp! Joo då ser jag att den dom frågar "Vad drängen i Emil i Lönneberga heter?" är MIranda i min ridgrupp. Lite udda?  Hon kunde det inte men ändå kuul.. SOm det EMil freak jag var visste jag att han hette ALfred. Jag älskad verkligen EMil.

Men nu ska jag sova gonatt!

Lizaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0