heluu från Landet

HEjj allihopa !
jag är på landet och får låna Runas dator med internet! Yippiiiiee! Tack så jättemycket! Jag vet inte hur man överlever utan internet. Mamma har iallafall köpt en dongel till mig för sommarlovs kvällar. Så jag kommer inte vara helt tyst hela sommaren. Jag är dock strängt förbjuden att använda den före klockan 20 om det inte regnar. Hon tycker nämligen att det är slöseri med fint väder vilket jag kan hålla med om. Jag ska bara skriva nått snabbt, stackars Runa tycker säkert jag är jättetråkig.  Igår var jag på SIgnes tjejmiddag det var sååå himlaaa kuul eller vänta Oscar var där också men men. Dele var också bjuden men hon kunde inte komma. SÅ det blev Signe, Jag, ALba, Cassandra och Oscar. Det vaaar sååå kuul (igen) ! :D. VI badade på kvällen det var väldigt kallt men det var kul. Jag fick åka buss i tre timmar men det var det värt. Just det mamma har lovat att betala en såå braa kamera en nikon D60. Aaaahh ska bli såå kuul. MEn nu kan jag inte skriva längreee

Puss och Kraam
Lizaa

Kommentarer
Postat av: Dele

Liza! Logga in på msn! NUuuuuuuuuuu!

2009-06-19 @ 18:56:36
URL: http://lizaochdele.blogg.se/
Postat av: Lizaaa

JAG HAR INGET INTERNÈT!! remember (?) Du ska svika mig och dra till gotland vilket inte är okej! see you at the assö island! mohahhaaha xD

2009-06-20 @ 15:36:22
URL: http://lizaochdele.blogg.se/
Postat av: eira

vad är en dongel liza????

2009-06-20 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0