Hur patetisk får man vara?

Hejsan.
Jag har ingenting att göra. Eller jo, jag borde ju faktiskt städa rummet men det är en helt annnan sak.
 Idag har dagen varit ganska tråkig, fast jag har köpt ett par nya löparskor. det behövdes med tanke på att jag införskaffade mina förra 06 så det behövdes. Sen hämtade jag min cykel som stod hos Liza och sen cyklade jag till bibblan för att låna en bok. Och inte vilken bok som helst utan en seglarbok! Hur patetisk får man vara egentligen? Jag har lånat en bok bara för att jag ska på ett läger...Jag har ju i alla fall inte köpt boken.

Har i alla fall varit ute och tränat lite med Issa, hon kommer bli sjukt bra på agility! tog lite bilder som jag lägger upp senare.
Tjingeling.

Dele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0