Info om Liza

Vad är ditt fullständigt namn: Elizabeth Amalia Anzén ekman (jag vet visst är det vackert?)
Vad är ditt smeknamn: Liza
Var bor du: Stockholm, Fisksätra
Trivs du där: Njaa mitt rum är mini och det är fullt med jobbiga människor..
Brukar du läsa horoskop: Hmm aldrig på allvar
Festar du mycket: Nej, inte alls mycket
Sprit, cider, vin eller öl: Alkoholfri cider
Antal kuddar i sängen: 1 gigantisk.
Äger du ett busskort: jepp +
Vad åt du till frukost: ost macka tee
Nästa mål i ditt liv: Läsa Twilight på franska tror jaa.
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Hej det är Liza
Antal timmar sömn:  7-8
Brukar du sova ensam? japp
Din hobby: Ridning, kompisar, läsa, shoppa, fika och bildredigering
Vad åt du senast: en tugga sallad från middagen
Vem fick du sms av senast: Signe
Vem ringde dig senast: Signe
Vad såg du senast på TV: Simpsons
Vad läser du för bok just nu: New moon
Längd: 159.2 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: blont sn äör det bruna och blonda naturliga slingor
Är du kär i någon: nepp
Vad gör du om ett år: pluggar antar jag för jag får betyg
Önskar du att du bodde någon annanstans: skulle gärna bo i stan
Vilka skor använder du: ballerinor och gympaskor
Dagens klädsel: Jeans, tajt top.

Dele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0