Lite längre får ni allt stå ut med mig!

Hejsan, har varit lite borta från bloggen och jag ber om ursäkt. Så, då var det klart.

Anledningen till att jag inte har hunnit blogga har varit mina söta kusiner. De kom hit till mig i lördags och jag har inte hunnit mycket mer än att ta hand om dem. Axel är yngst, 2 år. Klara är 4 och äldst. trots att de bara är två så räcker det väl ändå, jag fattar inte hur fyrbarnsmammor kan överleva! jag tyvärr inte tagit några foton på dem, och det ångrar jag. Jag kom på att jag skulle taigt lite fina kort precis när de skulle åka och då kunde jag inte hitta kameran. Förresten, har ni hört att jag har fått tillbaka kameran? Issa hade ju ätit på den så vi fick lämna in den på reparation och nu är den back in business. Mamma filmade till exempel mig och lovisa när vi hade avslutning med våran ridgrupp! Vi hade lekar och mitt lag vann. Så klart. Jag var ju med. *blink blink*

Idag har jag inte hunnit göra mycket, säga hejdå till kusinerna, äta frukost och spelat wii och nu sitter jag här i TV-rummet med datorn. det måste vara något extremt fel med vårat nät, ibalnd så stänger det av sig självt, ibland så går det inte att ansluta med mera. jag tror att pappa har saboterat för mig med flit.

Just det, ni vet mitt VG i idrott? Det var fel. Fel fel fel. Jag pratade nämligen med Daniel och jag skulle ha fått pris för utmärkta kunskaper men våran rektor tyckte att det var för mycket med tre pris så jag fick det inte... Snacka om orättvist.

Dele

Kommentarer
Postat av: Andrea

Faktiskt riktigt orättvist. Men då vet du i alla fall att du skulle fått det ;)

2009-06-15 @ 18:53:26
URL: http://aout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0