Midsommarmiddag

Hej, sitter hemma hos Max... Har tagit hans dator. Hihi.
Om ni undrar så sitter jag hos Max på grund av att vi är bjudna hit på midsommarmiddag. Hoppas att vi får jordgubbar! *blink blink*
I alla fall så var jag, mamma och Monstret vid Forum för att köpa grejerna vi lade in igår. Jag inhandlade ett par shorts, en teesha, ett par solisar (yes, jag hittade ett par!), schampoo och balsam och en ny kajal, min gamla har försvunnit! 
Snart så ska vi få huvudrätt. Hoppas att det blir nåt gott. 

Och Max får faktiskt sluta klaga över att ´jag inte kan stava ordentligt med hans tangentbord. Jag älskar mitt tangentbord back home. Nu försöker han kolla lite diskret vad jag skriver men det kan han glömma. Ha!
Gud vilken rolig humor jag har idag...

Dele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0