sömnlös i saltsjöbaden

hejhej!

(att skriva fel är mänskligt det skulle vara barnvakt och skolavslutning)

Jag tycker titeln var lite fyndig. Sömnlös i saltsjöbaden istälölet för sömnlös i seattle (det är en film för er som inte vet).  Idag är iallafall första dagen på sommarlovet! känslan äör fantastisk! Gud vad deprimerad jag kommer att bli när skolan börjar igen, Hmm... Jajaa nu ska man se det posetiva det är lite drygt 2 veckort kvar till Assöö! Ett jättebra segarläger jag ska gå på som är heelt fantastiskt kul! Anmäl er på http://www.asso.nu ! JAg gick iallafall och la mig vid ett men sen så började min korkade dumma och irriterande lillasyster Sanna skrika vid 7 på morgonen för då skulle hon ha skolavslutning snacka om att sabba för andra! Hon kunde inte vara tyst efter en timmes konstant skrik gav jaag upp idéen om att somna om och gick ner och satte på datorn och bestämmde mig för att blogga lite.

Jag har läst lite  mer i Du och ingen annan den är så braa. Älskar gossip girl fast it girl serien är mkt bättre. Just det jag har glömt att säga att jag har beställt hela the twilight saga på franska och JA jag ska försöka läsa dom. VI får se hur det går med det men jag ska ta mig igenom alla iallafall eftersom jag i princip kan sidorna utantill så förstår jag väl det mesta, förhoppningsvis iallafall. SOm ska komma idag! jag är väldigt exalterad. Nån som kan lite franska kanske kan gissa vad titlarna heter? haha jaa vet!

Puss och kram
Lizaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0