Spotify!

Igår så fixade Max spotify åt mig! Tack tack tack.
har fått en ny favoritlåt, crack the shutters med Snowpatrol!

Det är en grej jag har tänkt på, om jag säger att jag gillar till exempel crack the shutters då, då säger flera att den kan man ju inte lyssna på, den är så gammal! Jag blir så irreterad! Man lyssnar ju inte på musik bara för att andra gör det eller hur? Nej, man lyssnar ju för att man tycker att det är bra med mera. Jaja, nog klagat.

Imorgon är det GOTLAND! GOTLAND GOTLAND GOTLAND! Jag längtar så himla mycket<3
Och efter Gotland är det direkt ASSÖ! fatta vad härligt?
Så det kommer att bli lite tomt på bloggen nu... I och med att Liza kommer att vara på sitt land så kan hon inte riktigt uppdatera.

Dele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0