Twilightdag med Amanda

Hej, känner att det har blivit lite tomt på bloggen Liza! Du får skärpa dig nu. *skratt*
I alla fall så var jag hela dagen med Amanda. Vi träffades på slussen klockan halv tio, jag vet, jättetidigt! Sen åkte vi hem till mig och typ solade. Sen skulle mina föräldrar vara "trevliga". Det vill säga jättepinsamma. Men men.
Sen åt vi lunch och efter det så läste vi twilight. Hon är lika beroende som jag och Liza! Helt otroligt.

SItter och chattar med Cecilia från femkampen och Hannah från England. Det är så himla bra, för jag övar min engelska samtidigt som det är kul! Istället för att sitta och plugga glosor i skolan så chattar man. Smart va?

Neh, nu ska jag leka lite med GIMP.

Dele

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja, jag tycker ju också dem är s

2009-06-07 @ 21:19:24
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0