Sjuk

Hejsan. Jag är sjuk! Så himla tråkigt! Igår när jag och Liza var på stan såkände jag mig lite hängig. Sen när jag kom hem så kände jag mig bättre så jag åkte till stallet ändå och var med i en hopptävling. Sedan blev jag jättetrött när jag kom hem och hade feber. När jag vaknade imorse så hade jag 38,5 graders feber.
Jag har suttit och tittat på musikaler hela förmiddagen typ... Jag vet, visst låter det som om jag har kul?

I alla fall så messade Liza mig och sa att jag ska få pris för bästa betyg i något ämne. Bra va? Vi som ska få pris måste typ vara uppklädda och jag ska ha min nyinköpta klänning från Monki på mig.

Dele

Kommentarer
Postat av: eira

gratis dele om jag får gissa betyg så är det nog i idrott (smörare)

2009-06-09 @ 13:18:45
URL: http://eiras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0