Sömnlös på playground

Nu har jag sommarsommarsommarlov! det är otroligt hur bra det känns! Men mina betyg var ju en annan sak...

Bild: VG
Engelska: MVG
Hem -och kunsumentkunskap: G
Idrott och hälsa: VG
Matematik: VG
Musik: MVG
Naturorienterade ämnen: MVG
Samhällsorienterade ämnen: MVG
Slöjd: Ämnet läses ej denna termin
Spanska språkval: MVG
Svenska: MVG
Teknik: MVG

Totalt: 295 i meritvärde...  

I alla fall, jag och Monstret skulle åka in och träffa pappa vid henriksdals station och sen pka till ortopedinenjören. det gick bra, mean fick gips på fötterna! Efter det så åkte vi till en fjällbutik som heter Playground. Där har de ordnat en tävling, det var fyra tävlare med, de skulle vara vkna så länge som möjligt.
Tävlingen gick då ut på att gissa vem som som skulle vara vaken längst.


Deltagarna: Angela Monroe (ja, det är hon som var med i robinson), Oscar Oppenheim, Ronnie Nilsson, Ida Edelman.
(Bild lånad härifrån)

Monstret satsade på Angela så det är väl bara att hålla tummarna!

Dele


Kommentarer
Postat av: J [foto,mode&vardag]

Gud va bra betyg! Hoppas jag får så bra när jag väl får betyg..:P<3

2009-06-11 @ 19:11:57
URL: http://justbyjulia.blogg.se/
Postat av: jenny

sv. hehe,. a asså jag e beroende, längtar som fan till "new moon" :)

2009-06-11 @ 19:30:35
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn här:
V.I.P

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0